Profesja: Wojownik
Nick: kacper97pll
Level: 31
Dołączył: 30 Maj 2010
Wysłany: 19-06-2010, 10:58 Kilka pomysłów na temat wioski i sklepów
mam kilka pomysłów jak można by było ożywić miasta i mieć po co wracać do swojej wioski:
1.Solidus boss do pokonania Np. wracamy do wioski do niego i jest napisane "witaj z powrotem przyszedłeś sprawdzić swoje możliwości?" i jak się go pokona to dostaję się nagrodę
2.możliwość przekazywania pieniędzy na rozwój domu w którym mieszkaliśmy:
np. dać 10000 pieniędzy i zmodernizować dom np. fabryka broni oczywiście słabej takiej co będziemy sprzedawać lub zakładać jeśli będziemy mieli jeszcze słabszą broń na sobie
lub dowiadujemy się że gdzieś w naszych okolicach jest zasypane wejście do podziemi i jeśli da się na dom 100.000 to znajdzie się podziemia podobne do Urkaden boss i skrzynka w niej dobre eq.
3. Na targu jest opcja kup teraz bo licytowanie jest długie dużo się czeka itd. i np. jeśli zalicytowane jest coś za 50.000 to kup teraz za np. 100.000.
Jeśli gm-owi się spodoba mój pomysł to proszę napisać na pw w grze lub na pw na forum, ewentualnie na email a ja postaram się rozwinąć mój pomysł. Nie jestem komputerowcem i nie zrobię np. mapy podziemi czy czegoś ale postaram się nakierować jak to ma wyglądać i ewentualnie administracja przerobi mój pomysł.
proszę o nie kasowanie tematu postaram się rozwinąć mój pomysł z podziemiami
[ Dodano: 19-06-2010, 12:27 ]
Tak więc myślę nad tym by zrobić podziemia w wiosce w której mieszka solidus i mama nasza:
1. płacimy 100.000 na rozwój domu i znajdujemy wejście do podziemi.
2. wchodzimy przeszukujemy miejsce i walczymy z bossem
hp ok. 5000
mp: ok. 500
siła 50
witalność 30
magia: 80
inteligencja 30
speed 30
szczęście 40
wali ziemią 1 *****
boss na końcu tunelu wypada z niego gem wytrzymałości
wali dużo magią więc lepiej poczekać na słabszy atak fizyczny
3 pokonamy ich, za nimi jest skrzynka a w niej klucz do piekieł, idziemy dalej są wrota przez które przechodzimy i wchodzimy do piekieł jest skrzynka podchodzimy do niej i wyskakuje kolejny boss
hp 8000
mp 2000
witalność 35
magia 100
inteligencja 45
siła 20
szybkość 20
szczęście 30
pokonamy go otwieramy skrzynkę dostajemy (nie wiem jeszcze co, zależy to od szanownej administracji) i wracamy
4. skoro to wrota do piekieł czyli tam jest piekło i diabeł z szatanem a że pod koniec gry walczy się z diabłem czy czymś podobnym to jest wejście do szatana ale zamknięte i raczej się go nie otworzy.
Bardzo się napracowałem w tym temacie więc proszę o nie kasowanie go:
Ostatnio zmieniony przez kacper97pl 19-06-2010, 12:22, w całości zmieniany 5 razy
Profesja: Wojownik
Nick: kacper97pll
Level: 31
Dołączył: 30 Maj 2010
Wysłany: 19-06-2010, 11:33
jakbym miał kasę to może by się dało przerobić
a gm to wprowadza w życie pomysły przynajmniej tak mi się wydaję
a co do pkt 2 to można zdobyć na targu ale ciągle mogą cie przebić
Modernizacją gry zajmuje się Tomi. GM - Game Master jest tylko do utrzymywania porządku w grze. Pomysł ciekawy choć nie sądzę żeby wszedł w życie. Prace nad tą częścią gry są zamknięte, ale może zainteresujesz administrację i pomyślą nad tym
Profesja: Wojownik
Nick: kupeq
Level: 85
Świat: 3
Wiek: 25 Dołączył: 26 Mar 2009 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki :D
Wysłany: 22-08-2010, 19:57
Moim zdaniem pomysł jest bez sensu... Pomyśl masz ok 30 lvl, w tedy 100k jest bardzo dużo. Ale na takim 100 lvl'u 100k to jest prawie nic. Idziesz do domu, robisz fabryke broni i zarabiasz 100000000000000kk... I co to by była za gra?? A z tymi bossami to beznadziejny pomysł, po co utrudniać grę ludzią?? (Na myśli mam taką sytuacje: koleś na chacie zobaczył w logach pewnego gracza, że zabił jakieś nieznajome mu bossy na małym lvl'u. I zaczyna spamować na chacie pytaniami typu: pls pls pls powiec ktos gdie znade bosa straz powiec ktos pls pls pls.)
_________________ Ty wiesz że ja wiem że ty wiesz że my wiemy że on wie że on wie że my wiemy o tym co on wie ale nie wie że my o tym nie wiemy ale my wiemy że on tak myśli.
MORAŁ: Wiem że wiesz co z tego wyjdzie .
2.możliwość przekazywania pieniędzy na rozwój domu w którym mieszkaliśmy
Bardzo fajny pomysł.
kacper97pl napisał/a:
3. Na targu jest opcja kup teraz bo licytowanie jest długie dużo się czeka itd. i np. jeśli zalicytowane jest coś za 50.000 to kup teraz za np. 100.000.
Tutaj proponuję zmienić. Jeżeli coś ma maksymalną cenę na targu i ktoś to kupi za max. cenę to powinien dostać to od razu, a nie czekać do zakończenia aukcji - tak czy siak on to dostanie ale przyśpieszyłoby to zakup
Dobra a co na s3? Proponowałbym na s3 "Kup Teraz", a na s1 zamiast tego przycisku będzie licytowanie do Limitu. Jeśli osiągnie tę cenę dostawało by się od razu przedmiot, jak mówił kolega wyżej... Być możę coś takiego w MFO3?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach