Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:12
Serwer testowy PvP
Autor Wiadomość
CrazyBoy 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: FR3AKYLOG1C
Level: 22
Dołączył: 30 Maj 2013
Wysłany: 15-06-2013, 12:38   

Jak coś ja pisze z konta brata tu bo mi sie nie chce konta na forum zakładać a na forum chyba wolno wspólny miec ;)
 
 
skylehman
Użytkownik


Nick: Herrmerrins
Level: 39
Dołączył: 01 Kwi 2008
Wysłany: 16-06-2013, 14:45   

Nowy system PVP na świecie PVP totalnie zniszczył rozgrywkę. W takich typu światach powinno się walczyć o zwycięstwo, a nie chować po mieście. Punkty PVP za turniej, jak najbardziej trafiony pomysł, lecz system utraty PVP podczas walki kto nie ma połowy PVP jest nietrafiony.

Jako, że byłem na podium w w pierwszej edycji świata, uważam, że moje sugestie są warte rozważenia.
Ostatnio zmieniony przez skylehman 16-06-2013, 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Qwiker 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 55
Wiek: 31
Dołączył: 02 Paź 2008
Wysłany: 16-06-2013, 18:18   

W pełni zgadzam się z osobą powyżej. Nie można wprowadzić tego, że zamiast blokady na 15 do miasta, po prostu zrobić, żeby w mieście można byłoby być tylko przez chwilę (sklep)? Tak aby nie można się było chować w mieście. Niech gra będzie na polu a nie w miastach.
 
 
skylehman
Użytkownik


Nick: Herrmerrins
Level: 39
Dołączył: 01 Kwi 2008
Wysłany: 16-06-2013, 20:07   

Ja bym proponował, trochę inny system przekazywania punktów rankingowych(PVP). Mianowicie chodzi mi tutaj o system zdobywania go.

Chciałbym to zobrazować na jakimś przykładzie. W pierwszej edycji, żeby odebrać komuś punkty pvp trzeba było mieć do rywala stratę mniejszą od 2, bo ktoś kto miał 1000 pvp dostawał pvp za osobę z 500 PVP.

Ten system się sprawdzał, lecz jest sprawa taka, że wprowadziłbym, aby za każdą osobę zabitą można było otrzymać PVP. Mianowicie ustalmy czysto hipotetycznie, że spotykają się na polu walki osoby mające odpowiednia

GRACZ 1 = 1000 PVP
GRACZ 2 = 100 PVP

GRACZ 1 ma przewagę 10 - krotną, co oznacza, że w nirmalnym systemie nie łapią się, aby zabierać sobie punkty PVP., lecz ja uważam osobiście, że powinniśmy zmienić algorytm, gdy przewaga jest ponad dwukrotna na następujące:

GRACZ 1 otrzyma punkty PVP wyliczone z następującego działania matematycznego:

ZDOBYTE PVP GRACZA 1 = (10 % PVP GRACZA 2)/przelicznik punktów)
ZDOBYTE PVP GRACZA 2 = (10 % PVP GRACZA 2)/przelicznik punktów)

Przelicznik punktów byłby skonstruowany na podstawie dzielenia punktów PVP gracza z wyższym PVP a gracza z niższym PVP.

Przedstawiam w wynikach ILORAZU:

Różnica w punktach PVP od 1 do 2,0 razy -> system normalny
Różnica w punktach PVP od 2,01 do 4,0 razy -> wzór powyżej z dzieleniem przez 2
Różnica w punktach PVP od 4,01 do 10,0 razy -> dzielenie przez 4
Różnica w punktach PVP od 10,01 i wyżej -> dzielenie przez 8.

Czyli w przypadku naszego przykładu ranking PVP GRACZA 1 podzielony przez ranking GRACZA 2 da stosunek 10. Co oznacza, że GRACZ 1 jak i GRACZ 2 otrzymają za zwycięstwo odpowiednia 2,5 pkt PVP, co w zaokrągleniu daje 3 pkt. To małą kwota, ale spowoduje ona większą chęć do wyjścia większym rankingiem.

Może moje przeliczniki są tam obdarzone małą niedokładnością, ale TOMI mógłby bardziej optymalne wymyślić. Na pewno taki zabieg uatrakcyjni grę.

Pozdrawiam :)
 
 
CrazyBoy 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: FR3AKYLOG1C
Level: 22
Dołączył: 30 Maj 2013
Wysłany: 16-06-2013, 23:27   

innym słowem sky wymyślił jak to ma najlepiej działać xD ;) niech TOMI to przemyśli może mfo wróci do dawnych metod grania :)
 
 
Provus 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Legenda ProVo
Level: 1
Świat: 5
Wiek: 32
Dołączył: 10 Maj 2013
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 17-06-2013, 08:53   

Sky dobrze myśli, według mnie każdy pkt chodzący przed miastem zachęci nas do wyjścia z niego :)

W ciagu kilku dni, max tydzien na tym świecie wbiłem 1200 PVP, mija prawie miesiąc i kończe z wynikiem 1200 PVP czy jest w tym sens ?
 
 
eff 
Użytkownik



Nick: eff
Level: 1
Dołączył: 11 Cze 2013
Skąd: New York
Wysłany: 17-06-2013, 22:12   

Rownież jestem za tym by nie odejmowano punktów pvp za walkę z graczem co nie ma połowy twojego pvp.

Można zrobić ankietę w MFO. Chociaż bez niej wiadomo, że większość odpowie tak jak ja. :)
_________________
yo nyggusy
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 17-06-2013, 22:37   

Żadne przeliczniki itp. nie spowodują, że osoba, która zdobyła bezpieczną przewagę zacznie nagle walczyć, mając więcej do stracenia niż zyskania (szczególnie gdy koniec rundy za pasem). Jedyną metodą jest presja pozostałych osób - dogonienie/przegonienie. Skoro żadna z pozostałych osób nie jest w stanie zbliżyć się do lidera tzn. że lider nie bez powodu nim jest.

Dokładnie tak samo było w poprzedniej rundzie, a nawet bardziej było to widoczne.

Są dwa rozwiązania - albo zero miejsc "bezpiecznych", albo jakieś kary za nieaktywność, typu jeśli dziennie nie stoczysz x walk to samoistnie tracisz dany % ranku. Oba rozwiązania mają wady.

Co do stawek - jeśli będzie się dostawało pkt za każdą walkę bez względu na przedział ranku to tak naprawdę jest to zmiana w kierunku systemu zwykłego ranku (nie PvP) z tą różnicą, że będą dodatkowe mnożniki/modyfikatory w zależności od różnicy w ranku. Możemy wprowadzić coś takiego na próbę do 3 edycji.

Co do lv - możemy zacząć w 3 edycji np. od 20 i dać 2x większy exp z mobków + zwiększać lv o 20% zamiast o 10%. Większe zmiany w tej kwestii (start z innego miejsca fabularnego - druga wyspa itp) wymagają trochę więcej pracy, a w tej chwili nie możemy tyle czasu na MFO2 poświęcić, gdyż musimy w końcu wypchnąć aktualizację do MFO3.
 
 
skylehman
Użytkownik


Nick: Herrmerrins
Level: 39
Dołączył: 01 Kwi 2008
Wysłany: 18-06-2013, 06:54   

Zero miejsc bezpiecznych musiał by się wiązać z koniecznością powrotu do systemu PVP z pierwszej edycji, bo jakby ktoś tracił pvp a nie zyskiwał, to punktów PVP nie było by wcale. Bo każdy kto by ciut więcej wbił od razu by spadł i je stracił.
 
 
eff 
Użytkownik



Nick: eff
Level: 1
Dołączył: 11 Cze 2013
Skąd: New York
Wysłany: 18-06-2013, 19:24   

Jestem za szybszym doświadczeniem, ale nie z walk, z walk powinno być mniejsze niż teraz jest. ;)
Jak ktoś chce pograć na danym lvl to i tak długo nie pogra, ponieważ lvl mu się wbija.

Pracujcie nad MFO2 bo warto! ;)
Na głowę powala MFO3 :D
_________________
yo nyggusy
 
 
Chaos 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Chaos rank
Level: 20
Dołączył: 04 Gru 2008
Wysłany: 18-06-2013, 19:51   

start 3 rundy w piątek o 20?
_________________
 
 
 
Illusion 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Legendarna Elita
Level: 51
Świat: 3
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2013, 11:04   

eff napisał/a:
Jestem za szybszym doświadczeniem, ale nie z walk, z walk powinno być mniejsze niż teraz jest. ;)
Jak ktoś chce pograć na danym lvl to i tak długo nie pogra, ponieważ lvl mu się wbija.

Pracujcie nad MFO2 bo warto! ;)
Na głowę powala MFO3 :D


właśnie o to chodzi, żeby nie siedzieć na 1 lvl'u... nie po to turnieje prywatne nie istnieją na tym świecie.
 
 
 
Pan i wladca 
Użytkownik



Nick: bohun
Level: 160
Świat: 6
Dołączył: 13 Kwi 2013
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2013, 22:37   

Tomi napisał/a:
Co do lv - możemy zacząć w 3 edycji np. od 20 i dać 2x większy exp z mobków + zwiększać lv o 20% zamiast o 10%. Większe zmiany w tej kwestii (start z innego miejsca fabularnego - druga wyspa itp) wymagają trochę więcej pracy, a w tej chwili nie możemy tyle czasu na MFO2 poświęcić, gdyż musimy w końcu wypchnąć aktualizację do MFO3.

Jeśli mamy zaczynać od 20lv czy 30lv to chyba podziękuję za grę. Sorry, ale nie mam zamiaru wbijać n gemów na **
_________________
:595:
https://discord.gg/zagadka
 
 
Illusion 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Legendarna Elita
Level: 51
Świat: 3
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2013, 23:15   

Pan i wladca napisał/a:
Tomi napisał/a:
Co do lv - możemy zacząć w 3 edycji np. od 20 i dać 2x większy exp z mobków + zwiększać lv o 20% zamiast o 10%. Większe zmiany w tej kwestii (start z innego miejsca fabularnego - druga wyspa itp) wymagają trochę więcej pracy, a w tej chwili nie możemy tyle czasu na MFO2 poświęcić, gdyż musimy w końcu wypchnąć aktualizację do MFO3.

Jeśli mamy zaczynać od 20lv czy 30lv to chyba podziękuję za grę. Sorry, ale nie mam zamiaru wbijać n gemów na **


to je kup ;)
Panu również Podziękujemy ;)
 
 
 
skylehman
Użytkownik


Nick: Herrmerrins
Level: 39
Dołączył: 01 Kwi 2008
Wysłany: 21-06-2013, 07:01   

Widzę mój POMYSŁ z PVP jednak wszedł w życie z mnożnikami :) wszystko wyjdzie w praniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom