Wysłany: 09-10-2013, 23:18 [s5] kilka propozycji na nową rundę
Witam,
ostatnio tak myśląc o kilku aspektach świata pvp doszedłem do wniosku że przydałby się znaczące zmiany jeżeli chodzi o kolejne rundy. Na razie nic nie wiadomo na jakich zasadach odbędzie się runda 7 ale myślę że wielu graczy będzie za tym aby kontynuować zmagania na coraz wyższym lv, więc tak:
Jeżeli chodzi o mape
- przerobienie trochę mapy istniejącej podzielenie ją na sektory (tak jak teraz) bądź łatwa w zrobieniu mapa w stylu areny (informacje niżej) mianowicie zauważyłem fakt że zniknięcie bossów itd. dalej nie daje w sumie równych szans głównie chodzi mi o końcową część mapy a mianowicie Folhord Oasis. Przykładowo robimy "nalot" na folhord atakujemy graczy którzy najbardziej odpowiadają naszym statystyką i uciekamy poprzez przejście do Oasis gdzie jest również możliwość chowania się gdzieś koło Devos przeczekać te 15 minut i schować się nawet antykiem do miasta. Według mnie b. dobrym pomysłem było by wprowadzenie "strażników miast" jeżeli chcemy przejść do kolejnego miasta walczymy ze strażnikiem. Po podniesieniu ograniczeń poziomu nastąpiłoby automatyczne przekierowanie do walki ze strażnikiem. Ogólnie chodzi o stworzenie zamkniętego pola do walk.
- bądź stworzenie nowej mapy na zasadzie areny tzn. pole 8x8 lub 9x9. Po zwiększeniu ograniczeń poziomu automatycznie zostały by postacie przekierowywane na wyższy poziom areny ma to na celu uzyskanie identycznych efektów jak wyżej wypisałem.
Złoto
- Ciągły problem ze złotem występuje co rundę dlatego wpadłem na pomysł aby na początku ze względu na problemy magów jeżeli chodzi o gem który trzeba nabijać od przykładowo ognia 1* do 5* aby móc przejść coraz to kolejne miasta zwiększenie startowej ilości złota do przykładowo 1-2 m, bądź wprowadzenie wszystkich gemów dla magów od 1 miasta za 1G (oczywiście w zależności od poziomu startowego).
- problemy z zakupieniem co chwila zmieniającego się ekwipunku po podwyższeniu ograniczeń poziomu. Według mnie b. dobrym pomysłem jeżeli pomysł ze strażnikami doszedłby do realizacji losowe zdobywanie eq na zwiększający się poziom po pokonaniu strażnika oraz przy każdej bramie postawienie skrzynki ze złotem (30-40% szacowanego kosztu ekwipunku w sklepie). Oczywiście już zakup eliksirów zdobywanie na nie złota będzie indywidualną sprawą każdego. Bądź tak jak Chaos wspomniał w temacie https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=37490 o kupnie ekwipunku za 1G bądź chociaż zmniejszenie o połowę ceny.
Na wszelkie powstałe pytania będę się starał sukcesywnie odpowiadać i wyjaśniać jakiekolwiek nie jasności.
Obecny układ mapki można uznać za sektory.
Sektor musi być na tyle duży, aby powkładać potwory do expienia z wielu map ze zwykłego świata ( i tak teraz jest ułamek terenu jaki był dostępny przed zmianami).
Strażnik to funkcjonalnie nic innego jak obecna blokada poziomowa pomiędzy sektorami.
W silniku gry nie ma możliwości uruchomienia walki/przeniesienia gracza z automatu po wbiciu lv.
Nie będzie wszystkiego po 1G
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach