Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:12
[s5] kilka propozycji na nową rundę
Autor Wiadomość
Conny 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Conny
Level: 65
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 09-10-2013, 23:18   [s5] kilka propozycji na nową rundę

Witam,
ostatnio tak myśląc o kilku aspektach świata pvp doszedłem do wniosku że przydałby się znaczące zmiany jeżeli chodzi o kolejne rundy. Na razie nic nie wiadomo na jakich zasadach odbędzie się runda 7 ale myślę że wielu graczy będzie za tym aby kontynuować zmagania na coraz wyższym lv, więc tak:

Jeżeli chodzi o mape
- przerobienie trochę mapy istniejącej podzielenie ją na sektory (tak jak teraz) bądź łatwa w zrobieniu mapa w stylu areny (informacje niżej) mianowicie zauważyłem fakt że zniknięcie bossów itd. dalej nie daje w sumie równych szans głównie chodzi mi o końcową część mapy a mianowicie Folhord -> Oasis. Przykładowo robimy "nalot" na folhord atakujemy graczy którzy najbardziej odpowiadają naszym statystyką i uciekamy poprzez przejście do Oasis gdzie jest również możliwość chowania się gdzieś koło Devos przeczekać te 15 minut i schować się nawet antykiem do miasta. Według mnie b. dobrym pomysłem było by wprowadzenie "strażników miast" jeżeli chcemy przejść do kolejnego miasta walczymy ze strażnikiem. Po podniesieniu ograniczeń poziomu nastąpiłoby automatyczne przekierowanie do walki ze strażnikiem. Ogólnie chodzi o stworzenie zamkniętego pola do walk.

- bądź stworzenie nowej mapy na zasadzie areny tzn. pole 8x8 lub 9x9. Po zwiększeniu ograniczeń poziomu automatycznie zostały by postacie przekierowywane na wyższy poziom areny ma to na celu uzyskanie identycznych efektów jak wyżej wypisałem.

Złoto
- Ciągły problem ze złotem występuje co rundę dlatego wpadłem na pomysł aby na początku ze względu na problemy magów jeżeli chodzi o gem który trzeba nabijać od przykładowo ognia 1* do 5* aby móc przejść coraz to kolejne miasta zwiększenie startowej ilości złota do przykładowo 1-2 m, bądź wprowadzenie wszystkich gemów dla magów od 1 miasta za 1G (oczywiście w zależności od poziomu startowego).

- problemy z zakupieniem co chwila zmieniającego się ekwipunku po podwyższeniu ograniczeń poziomu. Według mnie b. dobrym pomysłem jeżeli pomysł ze strażnikami doszedłby do realizacji losowe zdobywanie eq na zwiększający się poziom po pokonaniu strażnika oraz przy każdej bramie postawienie skrzynki ze złotem (30-40% szacowanego kosztu ekwipunku w sklepie). Oczywiście już zakup eliksirów zdobywanie na nie złota będzie indywidualną sprawą każdego. Bądź tak jak Chaos wspomniał w temacie https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=37490 o kupnie ekwipunku za 1G bądź chociaż zmniejszenie o połowę ceny.

Na wszelkie powstałe pytania będę się starał sukcesywnie odpowiadać i wyjaśniać jakiekolwiek nie jasności.
 
 
Chaos 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Chaos rank
Level: 20
Dołączył: 04 Gru 2008
Wysłany: 10-10-2013, 00:03   

pomysł ze strażnikiem bardzo ciekawy
_________________
 
 
 
Lilium 
Użytkownik



Nick: plateau
Level: 1
Świat: 5
Wiek: 30
Dołączył: 12 Wrz 2013
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-10-2013, 13:44   

Jestem za.
_________________
POMF POMF
 
 
Klen 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Szalony39
Level: 11
Wiek: 30
Dołączył: 27 Mar 2013
Wysłany: 11-10-2013, 06:17   

Jestem na tak fajnie będzie że strażnikami ale admini mają za mało czasu na zrobienie tego i napewno tego nie zrobią :) ale jestem na tak bo fajny pomysł :)
_________________
Jestem legendą mfo za czasów świata 1 byłem w top 100 ;)
 
 
 
arab z 52 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: arab z 52
Level: 146
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2013
Wysłany: 11-10-2013, 11:25   

Ciekawy pomysł, wątpię żeby został zrealizowany a szkoda
_________________
narkotyki - najlepszy sposób na zmarnowanie życia
 
 
Conny 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Conny
Level: 65
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 11-10-2013, 15:38   

Cieszę się że podoba wam się pomysł poczekamy na odpowiedź ze strony administracji.
 
 
Arthes0 
Użytkownik



Nick: Arthes
Level: 180
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 12-10-2013, 11:26   

noo tłumy się wypowiedziały :)
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 20-10-2013, 00:34   

Obecny układ mapki można uznać za sektory.
Sektor musi być na tyle duży, aby powkładać potwory do expienia z wielu map ze zwykłego świata ( i tak teraz jest ułamek terenu jaki był dostępny przed zmianami).
Strażnik to funkcjonalnie nic innego jak obecna blokada poziomowa pomiędzy sektorami.
W silniku gry nie ma możliwości uruchomienia walki/przeniesienia gracza z automatu po wbiciu lv.
Nie będzie wszystkiego po 1G
 
 
Conny 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Conny
Level: 65
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 20-10-2013, 16:43   

a opcja skrzynek?
Strażnik ma na celu trochę pomocy w zdobywaniu EQ na wyższe lv.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 20-10-2013, 20:02   

Conny napisał/a:
a opcja skrzynek?
Strażnik ma na celu trochę pomocy w zdobywaniu EQ na wyższe lv.

Ostatecznie przy przejściu z miasta do miasta (gdy nas przenosi do nowego sektora) mogę dać jakieś nagrody goldowe.
 
 
Devorels 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Synd
Level: 140
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2013
Wysłany: 20-10-2013, 21:00   

Tzn ile ?
 
 
 
k4meleon619 
Użytkownik



Nick: FrosT
Level: 30
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lis 2011
Wysłany: 20-10-2013, 21:27   

Oby solidne nagrody ! i eq min 50% tansze :-)
 
 
 
Devorels 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Synd
Level: 140
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2013
Wysłany: 21-10-2013, 09:59   

a nie lepiej za wbicie lv dostaje się np 3kk ?
 
 
 
Conny 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Conny
Level: 65
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 22-10-2013, 06:23   

Tomi napisał/a:
Conny napisał/a:
a opcja skrzynek?
Strażnik ma na celu trochę pomocy w zdobywaniu EQ na wyższe lv.

Ostatecznie przy przejściu z miasta do miasta (gdy nas przenosi do nowego sektora) mogę dać jakieś nagrody goldowe.



Ok, dzięki na pewno się przydadzą i chociaż trochę rozwiąże to problem z goldem :-)
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 22-10-2013, 21:34   

tyle, że w tej rundzie to całe jedno przejście z miasta do miasta będzie (nie licząc tych wcześniejszych, co tylko się przez nie spaceruje).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom