Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:38
Dziękujemy Tomi
Autor Wiadomość
paladyn32 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: paladyn32
Level: 316
Wiek: 28
Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: szprotawa
Wysłany: 05-02-2014, 06:48   Dziękujemy Tomi

Dzięki tomi za wysłuchanie i przeanalizowanie naszych próśb no i oczywiście za ich wykonanie.

Dzięki Tomi:)

Podpisujcie jeśli dziękujecie.(jeśli podobają wam się nowości)
 
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 05-02-2014, 10:16   

Ja mam tylko pytanie do Tomiego , bo z tego co pamietam to kiedys w planach bylo wprowadzenie dodatkowej mikstury dla poziomow 1-9 , gdyz ciezko gra sie teraz magiem na tych lvlach , bez kaktusow , to jest niemozliwe wygrac z osoba majaca atrybuty i mag skazany jest na porazke . Pytanie moje brzmi , czy cos z tym w koncu bedzie zrobione : )
_________________
______________________________________________________
 
 
Pan i wladca 
Użytkownik



Nick: bohun
Level: 160
Świat: 6
Dołączył: 13 Kwi 2013
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2014, 11:47   

na 5-9 ma mniejsze szanse, natomiast na 10-13 to mag dyktuje warunki. Jest dobrze jak jest, poza tym o ile dobrze pamiętam to na 6lv magowie mieli najwięcej ranku.
_________________
:595:
https://discord.gg/zagadka
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 05-02-2014, 12:03   

Pan i wladca napisał/a:
na 5-9 ma mniejsze szanse, natomiast na 10-13 to mag dyktuje warunki. Jest dobrze jak jest, poza tym o ile dobrze pamiętam to na 6lv magowie mieli najwięcej ranku.




W 30 turach owszem , mag mial sporo ranqa , ale tomi mial wprowadzic kiedys tam poty co regeneruja 50 mp , moim zdaniem , dobry pomysl , mozna to nawet wprowadzic do 14 lvla .
_________________
______________________________________________________
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 32
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 05-02-2014, 12:44   

dzięki Tomi za ostatni update :)
 
 
voranek69 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: VoRaNeK
Level: 337
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lip 2012
Wysłany: 05-02-2014, 12:57   

Problem z poruszaniem się w kraterze minął, dzieki wielkie !

Czas na szóste przejście :mrgreen:
_________________
Maniak Trzech Liter
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 05-02-2014, 13:46   

Cytat:
W 30 turach owszem , mag mial sporo ranqa , ale tomi mial wprowadzic kiedys tam poty co regeneruja 50 mp , moim zdaniem , dobry pomysl , mozna to nawet wprowadzic do 14 lvla .

Pomyśl zanim coś napiszesz... Przecież to nie ma żadnego sensu. Tym sposobem tylko przedłużysz żywotność woja, więc magom będzie jeszcze gorzej... (woj > mag)
Jedyne rozwiązanie jakie by mogło pomóc to odebranie magom możności leczenia miksturami życia, a wojom miksturami many, ba! i gemami. Oczywiście wpierw należałoby to porządnie przetestować, zmienić też trochę system działania inteligencji (patrz limit mikstur), żeby na każdym poziomie obie strony miały mniej więcej po równo, bo w obecnej konfiguracji woj ma zawsze przewagę ilości leczeń. Od dawien dawna czekam na zmiany tego typu, ale i tak się nie doczekam : /

@topic
Dziękujemy adminowie! : D
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 05-02-2014, 14:07   

Alanov napisał/a:
Cytat:
W 30 turach owszem , mag mial sporo ranqa , ale tomi mial wprowadzic kiedys tam poty co regeneruja 50 mp , moim zdaniem , dobry pomysl , mozna to nawet wprowadzic do 14 lvla .

Pomyśl zanim coś napiszesz... Przecież to nie ma żadnego sensu. Tym sposobem tylko przedłużysz żywotność woja, więc magom będzie jeszcze gorzej... (woj > mag)
Jedyne rozwiązanie jakie by mogło pomóc to odebranie magom możności leczenia miksturami życia, a wojom miksturami many, ba! i gemami. Oczywiście wpierw należałoby to porządnie przetestować, zmienić też trochę system działania inteligencji (patrz limit mikstur), żeby na każdym poziomie obie strony miały mniej więcej po równo, bo w obecnej konfiguracji woj ma zawsze przewagę ilości leczeń. Od dawien dawna czekam na zmiany tego typu, ale i tak się nie doczekam : /

@topic
Dziękujemy adminowie! : D




Nie do konca tak jest , wprowadzenie dodatkowej misktury zarowno dla woja jak i maga jest z korzyscia dla obu profesji , tu masz racje , ale wyobraz sobie , ze mag nie ma zbyt duzego pola namewru ze statystykami na tych poziomach , na 10 lvl wchodza kaktusy i tylko to ratuje maga przed porazka . Mysle co pisze , bo taki tez byl pomysl Tomiego kiedys z tego co pamietam .
_________________
______________________________________________________
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 05-02-2014, 14:19   

Tylko przełóż to na ilość leczeń. Woj posiadając dostęp do takiej mikstury ma kolejne 12 leczeń na swoją korzyść. Mag te 200MP wykorzysta mniej więcej na 7 ataków i 7 leczeń. Te 7 ataków (przyjmijmy, że trafione) zmusi wojownika do uleczenia się całe 3-4 razy. To po prostu nie ma prawa bytu.
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 05-02-2014, 14:22   

Zawsze na jakims lvlu dana profesja ma przewage , lecz procz 1-14 glownie ma ja mag , pozniej na poziomie 220+ ma ja caly czas woj .
_________________
______________________________________________________
 
 
Luzaq 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: eVenement
Level: 500
Świat: 6
Wiek: 32
Dołączył: 13 Gru 2013
Wysłany: 05-02-2014, 14:42   

Cześć
Mam pytanie, czy jak wykupi się usługę "Wyłącz ataki potworów" to jest tak, że trwa ona 10 minut, że np kupię tą usługę o 14:40 wyloguje się i zaloguje się załóżmy o 15 to już tej usługi nie będzie? Czy te 10 minut leci tylko wtedy gdy jestem online?
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-02-2014, 15:06   

Pan i wladca napisał/a:
na 5-9 ma mniejsze szanse, natomiast na 10-13 to mag dyktuje warunki. Jest dobrze jak jest, poza tym o ile dobrze pamiętam to na 6lv magowie mieli najwięcej ranku.


bohunek zależy kto jak gra, równe szanse są chociaż wg mnie wojownik lucker bije maga

no ale jak wspomniałem kto co lubi :-D



Dzięki Tomi że interesujesz się jeszcze :P
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 05-02-2014, 17:58   

Pozytywnie mnie zaskoczyło jak się zalogowałem, miła odmiana w mfo.
 
 
kiwipogromca
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2014, 18:35   

Już lepiej to wygląda w tym profilu ;)
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-02-2014, 19:07   

Wgl fajnie jest profil zrobiony, nie muszę już najeżdżać tylko elegancko podane na tacy, pomysł jak najbardziej pozytywny. A jak komuś się nie podoba to już jego problem :-D Czekamy na więcej takich odmianek Tomi :P
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom