Ja mam tylko pytanie do Tomiego , bo z tego co pamietam to kiedys w planach bylo wprowadzenie dodatkowej mikstury dla poziomow 1-9 , gdyz ciezko gra sie teraz magiem na tych lvlach , bez kaktusow , to jest niemozliwe wygrac z osoba majaca atrybuty i mag skazany jest na porazke . Pytanie moje brzmi , czy cos z tym w koncu bedzie zrobione : )
na 5-9 ma mniejsze szanse, natomiast na 10-13 to mag dyktuje warunki. Jest dobrze jak jest, poza tym o ile dobrze pamiętam to na 6lv magowie mieli najwięcej ranku.
na 5-9 ma mniejsze szanse, natomiast na 10-13 to mag dyktuje warunki. Jest dobrze jak jest, poza tym o ile dobrze pamiętam to na 6lv magowie mieli najwięcej ranku.
W 30 turach owszem , mag mial sporo ranqa , ale tomi mial wprowadzic kiedys tam poty co regeneruja 50 mp , moim zdaniem , dobry pomysl , mozna to nawet wprowadzic do 14 lvla .
W 30 turach owszem , mag mial sporo ranqa , ale tomi mial wprowadzic kiedys tam poty co regeneruja 50 mp , moim zdaniem , dobry pomysl , mozna to nawet wprowadzic do 14 lvla .
Pomyśl zanim coś napiszesz... Przecież to nie ma żadnego sensu. Tym sposobem tylko przedłużysz żywotność woja, więc magom będzie jeszcze gorzej... (woj > mag)
Jedyne rozwiązanie jakie by mogło pomóc to odebranie magom możności leczenia miksturami życia, a wojom miksturami many, ba! i gemami. Oczywiście wpierw należałoby to porządnie przetestować, zmienić też trochę system działania inteligencji (patrz limit mikstur), żeby na każdym poziomie obie strony miały mniej więcej po równo, bo w obecnej konfiguracji woj ma zawsze przewagę ilości leczeń. Od dawien dawna czekam na zmiany tego typu, ale i tak się nie doczekam : /
W 30 turach owszem , mag mial sporo ranqa , ale tomi mial wprowadzic kiedys tam poty co regeneruja 50 mp , moim zdaniem , dobry pomysl , mozna to nawet wprowadzic do 14 lvla .
Pomyśl zanim coś napiszesz... Przecież to nie ma żadnego sensu. Tym sposobem tylko przedłużysz żywotność woja, więc magom będzie jeszcze gorzej... (woj > mag)
Jedyne rozwiązanie jakie by mogło pomóc to odebranie magom możności leczenia miksturami życia, a wojom miksturami many, ba! i gemami. Oczywiście wpierw należałoby to porządnie przetestować, zmienić też trochę system działania inteligencji (patrz limit mikstur), żeby na każdym poziomie obie strony miały mniej więcej po równo, bo w obecnej konfiguracji woj ma zawsze przewagę ilości leczeń. Od dawien dawna czekam na zmiany tego typu, ale i tak się nie doczekam : /
@topic
Dziękujemy adminowie! : D
Nie do konca tak jest , wprowadzenie dodatkowej misktury zarowno dla woja jak i maga jest z korzyscia dla obu profesji , tu masz racje , ale wyobraz sobie , ze mag nie ma zbyt duzego pola namewru ze statystykami na tych poziomach , na 10 lvl wchodza kaktusy i tylko to ratuje maga przed porazka . Mysle co pisze , bo taki tez byl pomysl Tomiego kiedys z tego co pamietam .
Tylko przełóż to na ilość leczeń. Woj posiadając dostęp do takiej mikstury ma kolejne 12 leczeń na swoją korzyść. Mag te 200MP wykorzysta mniej więcej na 7 ataków i 7 leczeń. Te 7 ataków (przyjmijmy, że trafione) zmusi wojownika do uleczenia się całe 3-4 razy. To po prostu nie ma prawa bytu.
Cześć
Mam pytanie, czy jak wykupi się usługę "Wyłącz ataki potworów" to jest tak, że trwa ona 10 minut, że np kupię tą usługę o 14:40 wyloguje się i zaloguje się załóżmy o 15 to już tej usługi nie będzie? Czy te 10 minut leci tylko wtedy gdy jestem online?
na 5-9 ma mniejsze szanse, natomiast na 10-13 to mag dyktuje warunki. Jest dobrze jak jest, poza tym o ile dobrze pamiętam to na 6lv magowie mieli najwięcej ranku.
bohunek zależy kto jak gra, równe szanse są chociaż wg mnie wojownik lucker bije maga
Wgl fajnie jest profil zrobiony, nie muszę już najeżdżać tylko elegancko podane na tacy, pomysł jak najbardziej pozytywny. A jak komuś się nie podoba to już jego problem Czekamy na więcej takich odmianek Tomi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach