Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Ankiety zakończone a rezultatów brak
Autor Wiadomość
Lego z lasu 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Hyp3rr
Level: 200
Świat: 6
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2012
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-11-2022, 15:59   Ankiety zakończone a rezultatów brak

Czy wiadomo coś w kwestii naszych ankiet? Zostały zakończone już a żadne zmiany nie zostały wprowadzone.

_________________
JESTEM LEGENDA


S1 - szalonuwero
S3 - tier0ddl
S6- Hyp3rr
 
 
 
FlamerKid 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Soczystyyy
Level: 999
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2009
Wysłany: 10-11-2022, 16:09   

Jak najbardziej jestem zeby te zmiany zostaly wprowadzone, mam nadzieje ze Tomi cos z tymi zrobi, prawie 4 lata minely, no to czas na jakies pozytywne zaskoczenie.

Pozdrawiam,
Soczystyyy
 
 
Star Boy 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Star Boyy
Level: 21
Świat: 6
Dołączył: 10 Lis 2022
Wysłany: 10-11-2022, 16:17   

Podbijam post!
_________________
Wspieraj mfo2!
 
 
Wini 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Winiarek
Level: 198
Świat: 1+2+4
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lis 2022
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2022, 16:40   

Mi to się marzy osobny ranking najszybszych pokonań każdego z bossów, szczególnie przy pierwszym przechodzeniu fabuły :grin:
 
 
MantiTS 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Manti
Level: 55
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 19 Lip 2021
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2022, 18:02   

Moim zdaniem połączenie światów 1 i 6 nie ma sensu, bo za bardzo się od siebie różnią. W zasadzie wszystko, na co pracowali gracze z s1, zostanie im zabrane, bo wypadną z rankingu przez tych, którzy osiągnęli to na o wiele łatwiejszych zasadach.
Co do reszty zastrzeżeń nie mam, chociaż usuwanie historii walk spowoduje wysyp graczy pchających MF tylko po to, żeby mieć 0 przegranych, mimo że faktycznie wcześniej mogli padać jak muchy. Ale mnie to nie dotyczy więc jak administracja chce więcej zarobić, to to jest prosta metoda zwiększenia wpływów ;)
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 10-11-2022, 19:01   

Od ankiet minęły już 4 lata, nie łudziłbym się że nagle teraz coś z tamtych pomysłów dodanie dodane.
Poza tym o łączeniu światów było kilka dużych dyskusji i wniosek był taki, że nie będzie to takie proste bo zawsze część osób będzie poszkodowana.
A, i u mnie wyniki ankiety są zupełnie inne niż na załączonym screenie (np na pytanie pierwsze rozkład głosów to 91-70, a więc znacznie bardziej równy), jak to możliwe?
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
ShoYo
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Miodek
Level: 1
Dołączył: 18 Sie 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-11-2022, 13:51   

MantiTS napisał/a:
Moim zdaniem połączenie światów 1 i 6 nie ma sensu, bo za bardzo się od siebie różnią. W zasadzie wszystko, na co pracowali gracze z s1, zostanie im zabrane, bo wypadną z rankingu przez tych, którzy osiągnęli to na o wiele łatwiejszych zasadach.


Dokładnie tak jak piszesz, na pewno już dawno Tomi powinien odblokować wbijanie wyżej niż 600 lvl, nie wiem w ogóle po co ten limit szczerze mówiąc.

Tak samo dla urozmaicenia powinno zostać wprowadzone dodatkowe miejsce na skrypt w inteligencji.
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 17-11-2022, 21:23   

Poza połączeniem światów, które jest problematyczne z różnych względów oraz nowymi slotami (większa robota), które 2 rzeczy uważacie za najbardziej potrzebne?
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 17-11-2022, 21:49   

A może być spoza tej listy?
Jak tak, to dla mnie pierwsza to uporządkowanie plecaka. Niesamowicie mnie denerwuje że mam tam całą masę rzeczy ułożonych bez sensu, jest to zupełnie nieczytelne.Było już kilka dyskusji w tym temacie, chociażby tu: https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=38390 i tu https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=38525 Przeklejam moją wcześniejszą wypowieź:

Cytat:
lepsze byłoby zrobienie osobnego przedziału w plecaku na tzw. złom. Byłby jakoś oddzielony od "normalnego" plecaka, miałby nieograniczoną pojemność, i eq byłoby tam normalnie traktowane jak niezałożone. Każdy sam mógłby tam przenosić jakie chce eq. Bo w propozycji którą podał Tisst nadal będziemy mieli niepotrzebne eq pomiędzy tym które używamy, tylko tyle że inaczej ułożone, więc nie wiem czy to wiele zmieni.

Osobny przedział w plecaku na "złom", gdzie sami możemy przenosić dowolnie przedmioty, na górze zostają przedmioty których używamy w różnych profilach eq (ogólnie najlepiej żeby to były dwa dowolne przedziały z dowolnym przenoszeniem pomiędzy nimi).

Druga sprawa to GMowie, w tej chwili chyba nikt nie pilnuje s1, była jakiś czas temu fala przelewów, o której rozmawiałem z MITem ale nie podjęto żadnych działań, coraz częściej spotykam się też z wyzwiskami i jakimiś prowokacjami. Myślę że przydałby się ktoś do pilnowania targu i porządku ogólnie.

A jeśli chodzi o pytania z ankiet, o łączeniu światów było wiele dyskusji i uważam, że jeśli w ogóle, to tylko z odpowiednią rekompensatą dla graczy ze świata 1.

Z pozostałych pomysłów poruszonych w tych ankietach to dla mnie osobiście ranking historyczny byłby fajny, a roboty z tym chyba nie tak dużo, oraz dodatkowy skrypt inteligencji coś by wniósł.
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 18-11-2022, 03:07   

Połączenie światów o jakich problemach konkretnie mowa? Raczej nie techniczne gdyż łączenie światów już kiedyś było wprowadzone.
Jeśli chodzi o konflikt na tle "poszkodowani i zwycięzcy" z tytułu łączenia światów, to pytanie czego by rządali gracze poszkodowani, dajmy na to oba światy łączone na zasadach świata 6tego. Chłopaki chcą exp i gold mieć pomnożony x4? Raczej prosta sprawa.
Ogólnie nierozumiem jak gracze mogliby nazywać się poszkodowanymi skoro nic niestracą a zyskają więcej współzawodników, aukcji etc. Gra będzie żywsza. Oba światy cierpią z powodu liczebności graczy pod wieloma aspektami, po połączeniu światów każdy by zyskał.

Dlaczego akurat scalenie światów na zasadach świata 6tego? Przecież nie cofniemy nikomu progresu, a świat 1 zyska boost expa i golda.
Kolejną sprawą jest targ na który wszyscy narzekają, że mało aukcji a jeśli już to "kolekcjonerzy" wykupują biedniejszym graczom żeby tylko nie mieli. Targ na s6 jest lepszy pod tym względem bo mając odpowiednią sumę i to nie jakąś kosmiczną, można zdobyć to eq (o ile ktoś wystawi.. dlatego łączenie światów może niewyeliminuje problemu całkowicie ale może wiele pomóc)

Zwiększenie limitu poziomów napewno nakręci chłopaków do dalszego farmienia, ale z kolei słabo że nie ma eq na wyższe poziomy, ale może to i też dobrze bo wcześniej czy później każdy ten endgamowy ekwipunek będzie posiadał a nowa usługa cofania poziomów też pozwoli wrócić się gdziekolwiek dusza zapragnie mając komplet eq.

A skoro od 230 wzwyż nie ma lepszego eq to można pozwolić wszystkim tym graczom walczyć ze sobą przy pomocy skalowania statystyk. 230 lvl vs 600 na walki pvp gracz 600lvl będzie miał procentowo obniżone statystyki bazowe do poziomu 230 na czas walki, czyli jakąś milisekunde tak naprawde (tak jak to odbywa się podczas spadku poziomu o 1 gdy gracz przegra z innym graczem) by walka była kompletnie fair :)
 
 
MantiTS 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Manti
Level: 55
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 19 Lip 2021
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2022, 10:05   

1. Pomnożenie golda x4 nie rozwiązuje problemu, bo z oczywistych powodów gracze na s6 mają odłożone więcej (nawet jeśli więcej wydają na eq, to szybciej im się odrabia, wydaje się też procentowo dużo mniej na potki niż na s1).
2. Przy mnożeniu expa też nie dostrzegasz problemów, które są. Skok lvlowy to wcale nie jest coś, czego każdy chciałby doświadczyć z dnia na dzień. Musiałoby to iść w parze z darmowym dostępem do zablokowania konkretnego poziomu.

Może zamiast łączyć światy, można ogłosić możliwość przeniesienia się na s6 na zasadach, jakie wymieniłeś (zwiększony exp i gold). Wtedy każdy mógłby zdecydować za siebie i nikomu niczego by się nie narzucało.

Z pozostałych rzeczy, zwiększenie max poziomu + dodanie skryptu inteligencji to chyba najsensowniejsze opcje, które faktycznie się przydadzą.
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 18-11-2022, 11:56   

Cytat:
Połączenie światów o jakich problemach konkretnie mowa?

Poszukaj w historii, przetoczyło się tu już kilka długich dyskusji o problemach z łączeniem, chociażby tutaj:
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=39287&postdays=0&postorder=asc&start=0

Pozwolę sobie przekleić tutaj moją wypowiedź z tamtego wątku, bo to jest sedno sprawy:

Przede wszystkim należy zadać pytanie: Po co łączyć s1 i s6? Co to da? Skąd się w ogóle wziął taki pomysł i jak ktoś go argumentował?
Nie wiem w jaki sposób połączenie ma sprawić że będzie więcej graczy, może być raczej odwrotnie, mogę podać na swoim przykładzie że na pewno nie wrócę do gry jesli się okaże że z dnia na dzień spadłem o X pozycji we wszystkich rankingach tylko dlatego że dołączono graczy którzy od początku zdobywali o wiele więcej i szybciej wszystkiego.
A jeśli chodzi o przypływ nowych graczy to w jaki sposób ma się zwiększyć? Na początku gra jest wystarczająco dynamiczna, poziomy i tak lecą szybko, jest dużo questów. Expienie staje się powolne i monotonne dopiero w okolicach końca gry i kolejnych przejść fabuły, co nowych graczy raczej średnio interesuje bo i tak większość z nich tam nie dojdzie.

I samo pomnożenie nie rozwiązuje problemu, tak jak wspomniał Manti raz, że na s6 mają więcej np. golda co do zasady; dwa, co dokładnie chcemy pomnożyć, aktualną ilość kasy? A jak dzień wcześniej kupię eq albo mikstury za wszystko, albo po prostu od dawna skupuję różności, bo nie opłaca się trzymać kasy w złocie? Z expem byłoby łatwiej, chociaż rzeczywiście pewnie nie każdy chciałby awansować z dnia na dzień o kilkadziesiąt lvli.

Więc jak widać sprawa połączenia jest trudna i skomplikowana, należy wszystko dobrze przemyśleć przed wprowadzeniem tego.

Z resztą rozmawiajmy o propozycjach realnych, skoro Tomi napisał
Cytat:
Poza połączeniem światów
to chyba nie ma co znowu roztrząsać tego tematu
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
Star Boy 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Star Boyy
Level: 21
Świat: 6
Dołączył: 10 Lis 2022
Wysłany: 18-11-2022, 13:41   

Tomi napisał/a:
Poza połączeniem światów, które jest problematyczne z różnych względów oraz nowymi slotami (większa robota), które 2 rzeczy uważacie za najbardziej potrzebne?


W moim odczuciu dwie najpotrzebniejsze rzeczy dla graczy to dodatkowe polecenie w skrypcie Inteligencji oraz poziom turniejowy 1-10. Możliwość cofania na poziom 20 to świetne rozwiązanie, a totalnie nowy poziom turniejowy dla wielbicieli "low lvl" - torpeda, nowe wyzwanie oraz motywacja do gry. Odnośnie inteligencji to wbrew pozorom bardzo istotna kwestia. Brakuje "hybryd" pod miastem i jest to przede wszystkim uniemożliwione przez ograniczone polecenia w inteligencji. Turkowcy, czy tez wielbiecie fabuły staczający bitwy z potężnymy stworami również skorzystają z trgo udogodnienia. Rozwój inteligencji to rozwój graczy.
Uważam, że dodatkowe polecenie w skrypcie Inteligencji oraz nowy poziom turniejowy to duże zmiany dla graczy, które na pewno docenimy. Dziękujemy!
_________________
Wspieraj mfo2!
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 19-11-2022, 00:18   

Opcja transferu postaci na inny świat nie taki zły pomysł, pierwszy darmowy, kolejne już np. płatne żeby gracze nie skakali jak poparzeni miedzy swiatami

Co z tych rankingów jak prawie nikt tam już nie gra? Które rankingi konkretnie zabolą?

Co do mnożenia golda, no cóż.. ewentualnym rozwiązaniem mogłoby być dodanie golda graczom z s1 równemu ich poziomowi w sensie ile by byli w stanie wydropić bijąc potwory aż do ich poziomu. Prosta sprawa akurat. Przykład: Ilość expa gracza / 10(doświadczenie za osę na s1) = ilość wykorzystanych ruchów

Nowa ilość golda dla gracza s1: ilość wykorzystanych ruchów * 44(ilość golda za osę na s6) = Twój należny gold (nie licząc wydatków po drodze jak eq,gemy,miksy, a niech stracę miejcie na plus! :D )

Jakie jeszcze problemy? Na każdy problem znajdzie się jakieś sensowne rozwiązanie, trzeba tylko troszkę się zastanowić ;)

Daj mnie listę problemów a ja przedstawie moje wypociny jak ów problemy rozwiązać
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 20-11-2022, 19:11   

Tomi napisał/a:
Poza połączeniem światów, które jest problematyczne z różnych względów oraz nowymi slotami (większa robota), które 2 rzeczy uważacie za najbardziej potrzebne?


1. Oznaczenie świata 6 jako niemoderowany
2. Wspólny depozyt dla swoich kont

[ Dodano: 20-11-2022, 19:16 ]
ShoYo napisał/a:
MantiTS napisał/a:
Moim zdaniem połączenie światów 1 i 6 nie ma sensu, bo za bardzo się od siebie różnią. W zasadzie wszystko, na co pracowali gracze z s1, zostanie im zabrane, bo wypadną z rankingu przez tych, którzy osiągnęli to na o wiele łatwiejszych zasadach.


Dokładnie tak jak piszesz, na pewno już dawno Tomi powinien odblokować wbijanie wyżej niż 600 lvl, nie wiem w ogóle po co ten limit szczerze mówiąc.

Tak samo dla urozmaicenia powinno zostać wprowadzone dodatkowe miejsce na skrypt w inteligencji.


Objaśniam, w czasach gdy "mfo2" było jeszcze aktywnie rozwijane- limit poziomów pomagał kontrolować graczy podczas wypuszczania updates. W v3 również stopniowo jest podnoszony.

[ Dodano: 20-11-2022, 19:18 ]
my-adventure napisał/a:
Opcja transferu postaci na inny świat nie taki zły pomysł, pierwszy darmowy, kolejne już np. płatne żeby gracze nie skakali jak poparzeni miedzy swiatami

Co z tych rankingów jak prawie nikt tam już nie gra? Które rankingi konkretnie zabolą?

Co do mnożenia golda, no cóż.. ewentualnym rozwiązaniem mogłoby być dodanie golda graczom z s1 równemu ich poziomowi w sensie ile by byli w stanie wydropić bijąc potwory aż do ich poziomu. Prosta sprawa akurat. Przykład: Ilość expa gracza / 10(doświadczenie za osę na s1) = ilość wykorzystanych ruchów

Nowa ilość golda dla gracza s1: ilość wykorzystanych ruchów * 44(ilość golda za osę na s6) = Twój należny gold (nie licząc wydatków po drodze jak eq,gemy,miksy, a niech stracę miejcie na plus! :D )

Jakie jeszcze problemy? Na każdy problem znajdzie się jakieś sensowne rozwiązanie, trzeba tylko troszkę się zastanowić ;)

Daj mnie listę problemów a ja przedstawie moje wypociny jak ów problemy rozwiązać


Nie prościej przepuścić wszystko przez mnożnik świata 6?

[ Dodano: 20-11-2022, 19:19 ]
pawel_tiger napisał/a:
Cytat:
Połączenie światów o jakich problemach konkretnie mowa?

Poszukaj w historii, przetoczyło się tu już kilka długich dyskusji o problemach z łączeniem, chociażby tutaj:
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=39287&postdays=0&postorder=asc&start=0

Pozwolę sobie przekleić tutaj moją wypowiedź z tamtego wątku, bo to jest sedno sprawy:

Przede wszystkim należy zadać pytanie: Po co łączyć s1 i s6? Co to da? Skąd się w ogóle wziął taki pomysł i jak ktoś go argumentował?
Nie wiem w jaki sposób połączenie ma sprawić że będzie więcej graczy, może być raczej odwrotnie, mogę podać na swoim przykładzie że na pewno nie wrócę do gry jesli się okaże że z dnia na dzień spadłem o X pozycji we wszystkich rankingach tylko dlatego że dołączono graczy którzy od początku zdobywali o wiele więcej i szybciej wszystkiego.
A jeśli chodzi o przypływ nowych graczy to w jaki sposób ma się zwiększyć? Na początku gra jest wystarczająco dynamiczna, poziomy i tak lecą szybko, jest dużo questów. Expienie staje się powolne i monotonne dopiero w okolicach końca gry i kolejnych przejść fabuły, co nowych graczy raczej średnio interesuje bo i tak większość z nich tam nie dojdzie.

I samo pomnożenie nie rozwiązuje problemu, tak jak wspomniał Manti raz, że na s6 mają więcej np. golda co do zasady; dwa, co dokładnie chcemy pomnożyć, aktualną ilość kasy? A jak dzień wcześniej kupię eq albo mikstury za wszystko, albo po prostu od dawna skupuję różności, bo nie opłaca się trzymać kasy w złocie? Z expem byłoby łatwiej, chociaż rzeczywiście pewnie nie każdy chciałby awansować z dnia na dzień o kilkadziesiąt lvli.

Więc jak widać sprawa połączenia jest trudna i skomplikowana, należy wszystko dobrze przemyśleć przed wprowadzeniem tego.

Z resztą rozmawiajmy o propozycjach realnych, skoro Tomi napisał
Cytat:
Poza połączeniem światów
to chyba nie ma co znowu roztrząsać tego tematu


Dlaczego większość ma cierpieć kosztem kilku kont świata 1?

[ Dodano: 20-11-2022, 19:21 ]
FlamerKid napisał/a:
Jak najbardziej jestem zeby te zmiany zostaly wprowadzone, mam nadzieje ze Tomi cos z tymi zrobi, prawie 4 lata minely, no to czas na jakies pozytywne zaskoczenie.

Pozdrawiam,
Soczystyyy


Za kolejne cztery lata również wiele się nie zmieni.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom