No to jeszcze gorzej, he ? Bo może awansować kilka razy na level, a nie co level, he ?
Cytat:
Nóz na 5 lv np. Atak na 1 lv +99
Nóz na 5 lv np. Atak na 2 lv +122
Dalej chcesz się ośmieszać? Broń awansowała na jednym lvl. Więc to nawet nie jest co 1 level...
marcin522 napisał/a:
Bronie podskakiwałyby co lv o np. 10%
Jak sobie wyobrażasz to, że po kilku levelach broń, która daje 4,5k obrażen i 2k ataku nagle daje 5k obrażen i 2,2k ataku? Nic w siłę by się nie pakowało. Co innego gdyby pakowało się również w te zbroje itp. Tylko, jest jedna sprawa. Na takim czymś skorzystali by tylko bossowcy. Jaka równowaga z ns? Jaki problem ns? Kolego, to, że oni Cię pokonują to już muszą być likwidowani?
Jak dla mnie ten pomysl jest zupelnie bezsensu.
Chcesz lepsze rzeczy, bronie ? Wbij lvl.
Jezeli ktos ma noz np. na 3lvlu i gorsze staty niz koles co ma noz na 1lvlu to i tak pewnie ten z gorszymi statami przegra.
Jak dla mnie jest dobrze tak jak jest, wszystko zalezy od stat,gemow i "normalnego" eq.
Shark, chodziło mi o D2 i MFo, a o innych nie pomyślałem. Lecz w D2 (na serwerze StarGate, bo MapHack jest zabroniony na BN (ale chyba jest jakiś specjalny.. nie wiem dawno nie grałem w D2.. nie czepiajcie się)), a wracając do tematu, jest tam taki Ilvl (Item Lvl) który zwiększa szanse na lepszego crafta itemu... ale nie wiem co by to dało tutaj, chyba, że jeszcze coś by się wprowadziło, dzięki craftowanie miało by sens.
Ciekawostka!. Najrzadszym itemem w D2 jest GC (Great Charm pl. wielki talizman) z Baal'a na helu. Więc jak ktoś gra już wie czego szukać;>. Sryy za Offtop
Profesja: Wojownik
Level: 33
Dołączył: 12 Maj 2009
Wysłany: 14-06-2009, 12:24
marcin522 napisał/a:
Ja proponuje tak:
Bronie podskakiwałyby co lv o np. 10%
Rękawice buty i pierscienie o np. 6%
I tu proponuje aby to hełmy podskakiwały o 15%
A zbroje o 10%
Zmiejszyło by to problem ns i równowaga mf by była taka sama.
Bo jak zbroje sie da ze podsakuke o 15% no to praktycznie każdy będzie walił mało
Będzie wystarczało po 10 obron i juz. A tak hełmy które zazwyczaj dają wiecej obr. mag niz fizycznej podskakują o 15%.
Bez sensu, po to masz nowe bronie i inne sprzęty żeby je wymieniać, organizowanie eq to tez element taktyki gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach